Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript!

Nëna engjëll mbrojtës !


Lloji: Hartim
Tema: Nena
Autori: Albiona Racaj
Shkolla: Vaso Pash Shkodrani
Klasa: 7/4
Qyteti: Peja
E-mail: bona_vlera@hotmail.de

Nena Engjell mbrojtes !
Nuk e di si tia filloj e te shkruaj per engjullin tim mbrojtes nënën .
Nena eshte ajo qe me mbajtio 9 muaj ne barkun e saj ajo qe me rriti e me edukoj .
Mburojen me te madhe e gjej tek nena ime , shpesh them me vete pse nganjeher nena nuk me kupton ?!
Apo une kam frik qe t flas me të , sepse si gjdo nën tjeter qe kritikon femijen e tyre edhe nena ime me kritikon mua .
ajo me qoj ne rrug te drejt , asnje nen nuk e qon femijen e vet ne rrug te gabuar !
Nese ndonjeher te kam lenduar nene ateher te lutem me fal .
Ta lendosh nenen eshte si ta fyesh veten .
koka ime eshte zhytur ne mendime per ty nene , une do jetoj me nje shpres se ti do te me falesh ndonjeher .
Shpresoj se kette leter ta gjesh dhe ta lexosh .
Nene Fjala me e madhe ne bote .
te shkruash per nenen te duhen qindra fleta .
andaj duajeni nenen e respektojeni sa te jete e gjall sepse kur te vdes nuk mund ta kthesh mbrapa
Fjala ime e fundit eshte " NENA ENGJELL MBROJTES"

hartime per nenen,nena ese shqip,ese per nenen,nena ese shqip,hartime shqip,ese te bukura shqip,mami ese shqip,nena engjell mbrojtes ese te ndryshme shqip
       
   

nRelate Posts Only