Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript!

“"Dikush është në hënë", thotë shkencëtari i NASA-së” plus 4 more Mistere

loading...

“"Dikush është në hënë", thotë shkencëtari i NASA-së” plus 4 more Mistere


"Dikush është në hënë", thotë shkencëtari i NASA-së

Posted: 19 Sep 2016 09:11 AM PDT

Prej Neil Armstrong e deri më sot, një numër njerëzish e kanë kuptuar se jo të gjitha zbulimet bëhen publike për njerëzit e tjerë.

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Zbulohen sekretet e mumies më të vjetër në Evropë

Posted: 19 Sep 2016 07:51 AM PDT

Ishte 25 vite më parë kur mumia më e vjetër e Evropës u zbulua nga disa turistë në kufirin Italian-Austriak.

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Çifti nuk u bashkuan më, për të dhënë puthjen e fundit (Foto)

Posted: 19 Sep 2016 06:18 AM PDT

Dalton, 25, vdiq të shtunën një spital në St Louis, shumë larg nga gruaja e tij Katie, e cila ishte në një spital në Flemingsburg, Kentucky, në atë kohë.

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

3 parashikimet katastrofike për botën brenda vitit 2050

Posted: 19 Sep 2016 01:41 AM PDT

Kësaj pyetje është munduar qe t'i jap enje përgjigje Jane Goodall, antropologe e njohur qe për me se 40 vite ke studiuar jetën shoqërore te shimpanzeve dhe njëkohësisht autore e librit "Reason For Hope".

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

E frikshme: Ja çka do t'i ndodh tokës sipas Nostradamus'it

Posted: 18 Sep 2016 10:47 PM PDT

Fizikani dhe astrologu francez, Michel de Notre Dame, që historikisht njihet si Nostradamus, konsiderohet si njëri nga parashikuesit më të saktë të historisë.

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Related Posts :