Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript!

Forumi Shqiptar: “leje qendrimi” plus 2 more

loading...

Forumi Shqiptar: “leje qendrimi” plus 2 more


leje qendrimi

Posted: 25 Sep 2016 02:29 PM PDT

prsh doja te pyesja ndodhe ne gjermani kam bere tentativa pune dhe me kan thene ke 9 muaj pa leje qendrimi dhe duhet te largohesh por puna eshte se tani kam kontrate pune cfare mund te bej te qendroj ktu

statement. “Our thoughts and

Posted: 25 Sep 2016 10:13 AM PDT

Ku mund te marre kete driver

Posted: 25 Sep 2016 06:02 AM PDT

Pershendetje, kam nje Printer Epson TM-T88IIIP Model 129 C te instaluar me nje win 7 Profesional, eshte printer qe perdoret ne bare,restorante por spo mundet ta insaloj se duket qe softin qe kam per te se kam korrekte. Nese mundet te me ndohmoj ndonje, do t'ju falenderoja.

Related Posts :