Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript!

“Ndryshimin më të madh Apple e sjellë në iPhone 8” plus 3 more Express AutoTech

loading...

“Ndryshimin më të madh Apple e sjellë në iPhone 8” plus 3 more Express AutoTech


Ndryshimin më të madh Apple e sjellë në iPhone 8

Posted: 10 Sep 2016 02:26 PM PDT

Sistemi i kamerës së dyfishtë që Apple e prezantoi në celularin e ri iPhone 7 Plus pritet të mbetet tash e tutje edhe në celularin iPhone 8 që do të lansohet vitin tjetër.

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Cilat kufje janë të rrezikshme, sipas ekspertëve

Posted: 10 Sep 2016 01:13 PM PDT

Apple ka zëvendësuar kufjet e zakonshme me tel me ato me wireless në shpikjen e saj më të fundit: iPhone 7.

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Rrjedhin pamjet e Golf 8 që do të lansohet më 2019 (Foto)

Posted: 10 Sep 2016 12:00 PM PDT

​ Kompania Volkswagen ka njoftuar se është duke punuar në modelin e ri, që do të jetë shumë më luksoz, më praktik si dhe shpenzues më i vogël.

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

iPhone 7 është ‘test’ për iPhone 8

Posted: 10 Sep 2016 07:41 AM PDT

Apple prezantoi një iPhone të ri të mërkurën, por celulari nuk do të funksionojë me gjërat tuaja të vjetra.

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Related Posts :