Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript!
Ruaje këtë postim

“Qysh me përgaditë file pule me proshutë?” plus 5 more Qysh me

loading...

“Qysh me përgaditë file pule me proshutë?” plus 5 more Qysh me


Qysh me përgaditë file pule me proshutë?

Posted: 29 Dec 2016 04:11 PM PST

Përbërësit:

  • 500 gram file pule
  • 100 gram feta të holla proshute
  • Djathë
  • Miell
  • 1 vezë
  • Galetë
  • Kripë
  • Piper
  • 100 gram margarinë.

Vezët tunden me galetë dhe me gjysmën e djathit të kaluar në rende.

Në 4 fileta vihet proshuta, nga një rriskë e hollë djathi dhe mbulohen me pjesët e mbetura të filetave.

Skajeve mbyllen duke i shtypur me gishtërinjë.

Shtohet kripë, pipe dhe kalohen në miell dhe vezë të tundura.

Filetat fërgohen në margarinë nga 5 minuta në të dyja anët.

The post Qysh me përgaditë file pule me proshutë? appeared first on Qysh Me.

Qysh me ditë pse shtojmë peshë nga konsumimi i birrës?

Posted: 29 Dec 2016 03:50 PM PST

Kjo i ndodh thuajse çdo njërit.

Një ditë zgjoheni nga gjumi dhe e shihni veten se kemi formuar një bark të madh dhe ndjeheni sikurse nuk keni çfarë të bëni.

Nuk është vetëm birra që ndikon në fryrjen e barkut, por shumë faktorë mund të ndikojnë në këtë dukuri

Një birrë ka afro 150 kalori.

Sidoqoftë, fryrja e barkut ndodh për shkak se mëlçia punon më shumë se zakonisht për t'i djegur kaloritë e alkoolit dhe nuk ka kohë të heqë pjesën tjetër të ushqimit që jeni duke e ngrënë.

Veç kësaj, birra shpeshherë është ndërlidhur edhe me një stil të jetës që i rritë mundësitë për të 'abuzuar' me ushqim.

Kur arrini moshën 35 vjeçe, metabolizmi fillon të ngadalësohet dhe e keni shumë më të lehtë të shtoni peshë në bel.

The post Qysh me ditë pse shtojmë peshë nga konsumimi i birrës? appeared first on Qysh Me.

Qysh me e rikthy vetëbesimin?

Posted: 29 Dec 2016 03:39 PM PST

Ka shumë mënyra apo metoda për t'i mposhtur dyshimet që i keni në vete dhe për t'u bërë person me më shumë vetëbesim

Ndër këto mënyra, këshilla më interesante është ajo Hal Hershfield, mësues i teknologjisë së marketingut në Universitetin e Nju Jorkut.

Një vizion i qartë dhe i detajuar i asaj se si do të duket jeta juaj në të ardhmen, do t'ju ndihmojë t'i mposhtni frikët e dështimit. Hershfield i kishte ftuar disa pjesëmarrës të studimit të tij të imagjinojnë se çfarë do t'ju ndodhte atyre pas dhjetë viteve.

Pas kësaj, ai ua kishte treguar pjesëmarrësve imazhet e tyre se si do të dukeshin dhe u kishte propozuar se çdo njëri nga ta do të bëhej investitorë i projekteve start-up.

Ata të cilët e kishin parë veten në ato imazhe, kishin qenë dyfish më të prirë të investojnë sesa tjerët. Kjo ka bërë që Hershfield të vijë në përfundim se parafytyrimi i së ardhmes tonë na ndihmon t'i mposhtim dyshimet që i kemi dhe të bëhemi më të suksesshëm.

 

The post Qysh me e rikthy vetëbesimin? appeared first on Qysh Me.

Qysh me largu ankthin?

Posted: 29 Dec 2016 03:25 PM PST

Këshillohet të shmangen qëndrimet strikte e shumë protektivë kundrejt fëmijëve, duhet pasur kujdes në trasmetimin e ankthit që prindërit mbartin për të mos e trasmetuar të fëmijët, mbështetini kur kanë nevojë, vlerësojini kur duhet, mos mbysni nismat dhe ndihmojini të rritin besimin në vetvete.

1.Pakësimi i alkolit, duhanit, kafesë apo pijeve me kafeinë, drogave të ndryshme ul nivelet e ankthit.

Flini mjaftueshëm.

Pagjumësia e shton ankthin..

Një gjumë i qetë e i mjaftueshëm 7-9 orë në natë ul nivelet e ankthit.

  1. Evitoni stresin.

Ruani qetësinë. Gjatë ankthit frymëmarrja përshpejtohet, kurse zemra rreh më shpejt.

Shpesh personat me çrregullime ankthi fiksohen pas këtyre ndryshimeve, masin pulsin e frymëmarrjen.

Kjo rëndon më tej gjendjen, sepse favorizon rritjen e ritmit të zemrës, shton vështirësinë e frymëmarrjes, të dridhurat, ndjenjën e rrëzimit etj.

  1. Kontrolloni frymëmarrjen.

Qëllimi është të merrni frymë thellë e sa më normalisht, duke vënë në lëvizje barkun, dhe jo kraharorin.

Kjo quhet frymëmarrje abdominale.

Nga 10 minuta çdo ditë janë të mjaftueshme dhe me rezultate të mira kundër ankthit.

 

  1. Sporti (ecja,vrapi, biçikleta) është një rrugë e mirë kundër stresit e ankthit.

Ai vë në lëvizje muskujt, përmirëson frymëmarrjen dhe oksigjenimin e trurit, kujtesën e arsyetimin. Ideale do të ishin 30 minuta 3-5 herë në javë.

The post Qysh me largu ankthin? appeared first on Qysh Me.

Qysh me i rregullu flokët për festat e fundvitit?

Posted: 29 Dec 2016 02:53 PM PST

Ju mund të krijoni edhe vetë stile vërtet të bukura flokësh, shumë chic dhe romantike, thjesht duke i rrotulluar rreth kokës e duke i fiksuar me karfica. 

1.Një mbledhje flokësh klasike dhe elegante, e cila sugjerohet për femra mbi 30 vjeç.

Ky model kërkon një veshje mbrëmjeje dhe një ambient shik, që të marrë kuptim.

Aksesori për të kapur flokët, e bën stilimin më të përshtatshëm për festa.

Realizohet për vetëm 5 minuta.

2.Flokë të kapur pastër, pa kurrfarë stilimi; në gjuhën profesionale kjo quhet "kapje nusesh" dhe është shumë komode dhe e rehatshme, në rastet kur nuk kemi kohë për të realizuar një model më të sofistikuar dhe impenjativ.

Ky model është i përshtatshëm si për moshat e ndryshme.

The post Qysh me i rregullu flokët për festat e fundvitit? appeared first on Qysh Me.

Qysh me shtu volumin e buzëve në mënyrë natyrale?

Posted: 29 Dec 2016 02:31 PM PST

Kjo është receta për rritjen e buzëve në mënyrë natyrale:

  • vazelinë
    vaj kanellë
    buzëkuq

Merrni një kavanoz të vogël dhe vendosni një lugë vazeline në të.

Shtoni 2 – 5 pika vaj kanellë.

Sipas dëshirës mundeni ta përzini pak buzëkuq në masën e krijuar për ngjyrë.

Por në këtë recetë duhet të keni kujdes, sepse vaji i kanellës djegë shumë, prandaj në fillim përdorni më pak pika.

Dhe nëse doni që kjo këshillë të ketë efektin e saj lyeni buzët çdo natë para gjumit, dhe besoni do të zgjoheni me buzë të fryera.

 

The post Qysh me shtu volumin e buzëve në mënyrë natyrale? appeared first on Qysh Me.

Related Posts :