Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript!
Ruaje këtë postim

“Veturat më të kërkuara në Google gjatë vitit 2016 (Foto)” plus 13 more Express AutoTech

loading...

“Veturat më të kërkuara në Google gjatë vitit 2016 (Foto)” plus 13 more Express AutoTech


Veturat më të kërkuara në Google gjatë vitit 2016 (Foto)

Posted: 31 Dec 2016 02:09 PM PST

Ueb-faqja më e popullarizuar për kërkime të ndryshme, ka publikuar listën e dhjetë veturave që janë kërkuar më së shumti gjatë vitit që po e lëmë pas.

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Viti i Zi në teknologji

Posted: 31 Dec 2016 01:49 PM PST

Të gjithë bien dakord që viti 2016 do të kujtohet si një vit i zi përsa i përket teknologjisë. Me këtë pajtohet edhe vetë bota teknologjike e cila ka dalë pa sukses në disa nga inovacionet e fundit. Për këtë arsye është përpiluar lista e zhgënjimeve më të mëdha për këtë vit

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Snapchat, një lojë që luhet me fytyrën tuaj për Vitin e Ri

Posted: 31 Dec 2016 12:38 PM PST

Bashke me motivet e reja të festave për Krishtlindje, Snapchat ka publikuar një lojë të re ku mund të luash me fytyrën tënde. Loja quhet Santa's Helper, vendos fytyrën...

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Tableti i ri i Samsung pritet të shfaqet në CES 2017

Posted: 31 Dec 2016 11:19 AM PST

Consumers Electronics Show 2017 është shfaqja teknologjike ku prodhuesit do të mblidhen për të shfaqur pajisjet e tyre më të reja.

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Patatja si bateri: Eksperiment të cilin mund ta bëni me fëmijët

Posted: 31 Dec 2016 10:09 AM PST

Studimi i elektricitetit mund të jetë tejet interesant nëse e ktheni atë në një eksperiment. Me përdorimin e patateve, disa monedhave dhe telave, ju mund ta bëni një patate të krijoj aq energji sa për të ndriçuar një poç elektrik.

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

VOLVO XC90 më parametrat më të mira për vitin 2016 (Foto)

Posted: 31 Dec 2016 08:49 AM PST

XC90 nuk është vetëm SUV(xhip) i Vitit, kjo makinë është edhe një punë magjepse e artit, brenda dhe jashtë.

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Për europianët kjo është makina e vitit 2016 (Foto)

Posted: 31 Dec 2016 07:39 AM PST

Megane është shpallur fitues i "Timonit të Artë" apo Goldene Lenkrad (Golden Steering Wheel) si vetura më e mirë e kategorisë së tij.

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Dështimet e teknologjisë gjatë 2016’ës

Posted: 31 Dec 2016 06:19 AM PST

Viteve të fundit teknologjia po përparon shumë shpejt, pothuajse çdo muaj ka një risi shumë të madhe në dobi të njerëzve, mirëpo jo çdo produkt i teknologjisë së lartë arritur sukses

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Më të sinqertë me celularin, sesa me mjekun

Posted: 31 Dec 2016 05:09 AM PST

Nga fundi i viteve Gjashtëdhjetë Martha McClintock, një doktorante në Psikologji në Wellesley College të shtetit Massachusetts, vërejti një fakt interesant: gratë që kalonin shumë kohë bashkë tentonin që t'i kishin menstruacionet pakashumë në të njëtën kohë. Hipotezoi se trupat, gjatë menstruacioneve, në një farë mënyre mund të influenconin njëri tjetrin, por ky ishte vetëm një dyshim.

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Bateritë e telefonave, helmuese!

Posted: 31 Dec 2016 03:49 AM PST

Shkencëtarët kanë lajmëruar se dhjetëra gazra të rrezikshme janë duke u lëshuar nga bateri që gjenden në miliarda pajisje të konsumit, si telefon të zgjuar dhe tableta.

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Aplikacionet më të mira për 2016-ën

Posted: 31 Dec 2016 02:39 AM PST

Me afrimin e fundit të vitit, shumë bilance bëhen mbi atë që lëmë pas, e në mesin e tyre gjen edhe renditje nga më të ndryshmet e të shumëllojshmet, një prej të cilëve është edhe lista e aplikacioneve më të dashura të 2016-s për telefonat "iPhone" dhe ata me sistem operativ "Android".

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Hakerët e Anonymous: Do ta pushtojmë botën më 2017

Posted: 31 Dec 2016 01:19 AM PST

Grupi i hakerëve Anonymous ka paralajmëruar se në vitin 2017 'do ta pushtojë botën perëndimore'. Hakerët në fjalë duan ta bëjnë këtë duke 'tërhequr zvarrë nëpër rrugë liderët e shteteve botërore', shkruajnë mediat e huaja.

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Sipas amerikanëve, këto janë 10 makinat më të mira të këtij viti (Foto)

Posted: 31 Dec 2016 12:09 AM PST

Kompania "Consumer Reports" çdo vit përpilon listën e makinave më të mira që shiten në tregun e SHBA-ve – duke u bazuar në vlerësimin e blerësve dhe testimet që u bëhen këtyre makinave.

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Ekziston edhe një vend që i fsheh mesazhet në Facebook, mësoni mënyrën si të futeni aty (Foto)

Posted: 30 Dec 2016 10:44 PM PST

A e keni ditur se Facebook e ka në dispozicion edhe një kuti tjetër të mesazheve të fshehura?

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Related Posts :