Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript!

“Budallallëk apo trimëri: Qëllon veten në fytyrë me revole me topa ngjyre, disa sekonda më vonë mbulohet nga gjaku (Video, +18)” plus 4 more Telegrafi Dështime

loading...

“Budallallëk apo trimëri: Qëllon veten në fytyrë me revole me topa ngjyre, disa sekonda më vonë mbulohet nga gjaku (Video, +18)” plus 4 more Telegrafi Dështime


Budallallëk apo trimëri: Qëllon veten në fytyrë me revole me topa ngjyre, disa sekonda më vonë mbulohet nga gjaku (Video, +18)

Posted: 10 Jan 2017 01:54 PM PST

Zack Holmes sërish ka rrezikuar jetën, por kësaj radhe ai në fakt ka rrezikuar të mbes pa dhëmbë.

Në një video të postuar në internet, ai shihet duke i drejtuar vetës revolen me topa ngjyre, dhe pa u menduar dy herë e ka shkrepur, transmeton Telegrafi.

Ky djalosh është i njohur për budallallëqet që i bën para objektivit të kamerës.

Por, të paktën një gjë të mirë e ka bërë: para eksperimentit ka deklaruar para kamerës që askush mos ta provojë këtë gjë në shtëpi. /Telegrafi/

 

The post Budallallëk apo trimëri: Qëllon veten në fytyrë me revole me topa ngjyre, disa sekonda më vonë mbulohet nga gjaku (Video, +18) appeared first on Telegrafi.

Turisti tmerrohet nga “fantazmat” në kishën e braktisur çeke (Foto)

Posted: 10 Jan 2017 10:20 AM PST

Këto foto janë shkrepur në një kishë në Çeki.

Kisha e ndërtuar në shekullin e 14-të është braktisur në vitet '60-ta, pasi u rrëzua çatia gjatë kohës që mbahej një funeral.

Që prej atëherë nuk kryhen më shërbesa dhe kisha është lënë në harresë.

Një turist i quajtur Roman është tmerruar kur ka hyrë, pasi pa disa figura si fantazma të ulura në stolat e kishës.

Por një banor i shpjegoi gjithçka, transmeton tema.

Ishin thjesht manekinë të vendosur për të tërhequr turistë në mënyrë që të financohet restaurimi i kishës.

The post Turisti tmerrohet nga "fantazmat" në kishën e braktisur çeke (Foto) appeared first on Telegrafi.

Pa asnjë arsye, biondina godet me sëpatë klientët që ndodheshin në pompë benzine (Video, +16)

Posted: 10 Jan 2017 08:08 AM PST

Evie Amati e ka marrë sëpatën dhe pa asnjë arsye i ka qëlluar dy persona, që ndodheshin në dyqanin e një pompe benzine në Sydney të Australisë.

Biondina 24-vjeçare, viktimën e parë ka dashur ta presë në fyt, por gërshetat e saj të njohura si dredlock, e kanë zvogëluar goditjen dhe e kanë shpëtuar, transmeton Telegrafi.

Por, kaq fat nuk ka pasur viktima e dytë, i cili ka mbetur me kafkë të çarë, por pa probleme për jetën.

Megjithëse akuzohet për sulm fizik, sulmuesja nuk do të dërgohet në spital, por në qendër rehabilitimi ku do të trajtohet për krizë nervore. /Telegrafi/

The post Pa asnjë arsye, biondina godet me sëpatë klientët që ndodheshin në pompë benzine (Video, +16) appeared first on Telegrafi.

“Më fal, e kam bërë me nënën tënde”: Mesazhet më bizare të shkruara në torta, për t’i kërkuar falje personave të lënduar (Foto)

Posted: 10 Jan 2017 07:58 AM PST

Të gjithë ne bëjmë gabime në disa raste, ku edhe kërkimfalja nuk kryen punë për t'i ftohur gjakrat.

Por fotografitë e postuara më poshtë, dëshmojnë se është shumë më mirë t'i kërkoni personalisht falje personit që e keni lënduar, sesa t'i dërgoni një tortë me mesazh – në veçanti kur merret parasysh se personi që ju ka hidhëruar ka bërë diçka të pahijshme në dhomën e gjumit, transmeton Telegrafi.

Këto janë 15 shembujt më të këqij që i kanë kërkuar falje personave pasi kanë bërë seks me dikë tjetër.

Një nga mesazhet më bizare të shkruara në tortë ishte ajo e një femre ku shkruante: "Më fal që kam fjetur me babanë tënd".

Por nuk mungonte edhe mesazh tjetër kushtuar nënës së mikut të ngushtë, ku shkruante "Më fal që kam fjetur me nënën tënde". /Telegrafi/

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

The post "Më fal, e kam bërë me nënën tënde": Mesazhet më bizare të shkruara në torta, për t'i kërkuar falje personave të lënduar (Foto) appeared first on Telegrafi.

Magjistari qëllon veten me plumb në gojë, por gjërat nuk shkojnë sipas parashikimit (Video)

Posted: 10 Jan 2017 04:32 AM PST

David Blaine, një iluzionist i njohur amerikan, ka provuar një truk të rrezikshëm, që të ndalë plumbin me dhëmbë ku për pak sa nuk i ka kushtuar jetën.

Ai e ka bërë provën para publikut të Grand Garden Arena në Las Vegas.

Dav Blaine është vetëqëlluar në gojë me një pushkë të kalibrit 22, me qëllim që të ndalë plumbin me dhëmbë.

Mes dhëmbëve ai mban një kupëz metali për të ndalur plumbin dhe në gojë ka një mbrojtje speciale.

Por, mbrojtja është thyer dhe plumbi e ka plagosur, përcjell noa.al.

David, pas të shtënës, shihet se ka filluar të lëvizë me vështirësi.

Ai më pas ka treguar se në ato çaste kishte menduar se kishte vdekur.

Fatmirësisht ai ka shpëtuar me një plagë në gojë. /Telegrafi/

The post Magjistari qëllon veten me plumb në gojë, por gjërat nuk shkojnë sipas parashikimit (Video) appeared first on Telegrafi.

Related Posts :